Zapytajnik Zapytajnik
107
BLOG

Do moderatora lub administracji

Zapytajnik Zapytajnik Polityka Obserwuj notkę 5

   Za komuny żył krytyk literacki nazwiskiem Łascz, niezwykle, mówiac kolokwialnie, "dożarty". Dał się tak we znaki twórcom - poetom i prozaikom, że gdy umarł odetchneli z ulgą, więcej, ucieszyli się. Dali temu wyraz żartem literackim, który to żart niewykształconemu moderatorowi lub administracji  nie jest znany, dlatego nazwali go bluzgiem, a mnie odsądzili od czci i wiary myśląc, że ja go wymyśliłem i opublikowwałem, gdy tymczasem tylko go przypomniałem i to we właściwym kontekście. Tym samy moderatorze lub administarcjo sami siebie podsumowaliście jako słabych intelektualnie nadętych pyszałków o bardzo ograniczonej wiedzy.

"Tu leży Łaszcz

przechodniu naszcz

tu leży wieszcz

przechodniu nieszcz"

Zapytajnik
O mnie Zapytajnik

Jestem: eeeeeeeeeeeeeee yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy aaaaaaaaaaaaaaaaaa rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, lubię tubylców, ale nie lubię kondominiów i ich zarządców np. Con'Donków

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka